середа, 4 травня 2022 р.

ПРИВІТ ВІД ЗАЙЧИКА - ЗНАЙЧИКА!

СЬОГОДНІ ВІН З НАМИ БУДЕ ПРАЦЮВАТИ І ДОПОМАГАТИ.

               СЕРЕДА 04.05.

ЯДС 

НОВА ТЕМА : "ЩОБ "ХОЧУ" СТАЛО "МОЖУ".

Уважно переглянь відеоурок. Запам'ятай, що означають поняття "ХОЧУ", "МОЖУ", "ТРЕБА", що таке "ВОЛЯ"?

Тепер вдумливо прочитай на ст. 38 оповідання "Пластиліновий песик". Опрацюй запитання до тексту. А тепер гарненько подумай: що ж потрібно для нас, людей, щоб "ХОЧУ" перетворилося на "МОЖУ"?
Чи виникало в тебе таке питання: "ЩО ТАКЕ "ЗАЗДРІСТЬ"?     Переглянь уважно мультик.

Тепер прочитай на ст. 39 оповіданнячко "Паперовий літачок". 
- Що ж таке заздрість?
- Чому вона виникає?
- Як з нею боротися?

За́здрість — самолюбне і недружелюбне невдоволення тим, чим інша людина насолоджується, в м'якому значенні тяга за добром, котре має інший.

МАТЕМАТИКА 

Відповіді запиши в рядочок через клітиночку:


- Пригадай, що отримуємо при множенні нуля на число? 

(0 * 9 = **)

- При множенні одиниці на число? (1 * 8 = **)

- Як читаємо  переставний закон множення?

Нова тема "Досліджуємо взаємозв'зок множення і ділення".

Підручник стор. 112.

Уважно переглядай урок, слухай учителя та виконуй завдання.

Пригадай і запиши рішення задачі одним виразом.
ЗАПАМ'ЯТАЙ!!!
Дія множення тісно пов'язана з дією ділення, тож з одного приклада на множення можна скласти два приклади на ділення.
АНГЛІЙСЬКА МОВА - дивись блог Іванчик О. А.

УКРАЇНСЬКА МОВА 

Каліграфічна хвилинка. Прочитай речення, порахуй скільки їх. До кожного розповідного речення склади і запиши питальне. Цю роботу сфотографувати і відправити мені за посиланням:  https://drive.google.com/drive/folders/1bsF-vRTqaBKgZvdiW3k9DdaSQpwypMox?usp=sharing

НОВА ТЕМА "Досліджую спонукальні речення".
Підручник стор. 117.
Уважно переглядай відеоурок та виконуй завдання:
ВИВЧИ ПРАВИЛО!!!
Д/З стор. 118 впр. 8, вивчити правило.

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Г П Д
ЧИМ ЦІКАВИЙ МІСЯЦЬ ТРАВЕНЬ

         Місяць травень – розмай весни

  Місяць травень у сиву давнину наші прадіди називали “пролітень”, тобто проміжок часу між весною та літом. А ще у нього були такі найменування, як “мур”, “листопук”, “листорук”, “росяник”. І, пов’язані ці назви, звичайно, з травою, листям, чудодійними травневими росами. Місяць травень – особливий весняний місяць. Місяць гормовик, дощовик, пісенник – бо дзвінко співають птахи. Не дарма ж мовиться, що травнева роса для коня краща од вівса.

 Прилетіли ластівки – поспішай закінчувати сівбу. Якщо горобці і ластівки гніздяться з північної сторони будівлі – на жарке літо. Горбці сидять насторбучившись – незабаром задощить. На початку місяця з’явились малі гусенята – на сонячне літо. Зозуля закувала – мороз відігнала. Коли жайворонки довго співають, то збережеться гарна погода.

 А така назва місяця як “май”, була відома давно і широко вживана ще давніми русичами і походить вона, найімовірніше від латинського “майус”, тобто від імені давньоримської богині весни Майї, дочки Фавна, котрий був покровителем гір, лісів, пасовиськ та лук. А також захисником стад. Останній місяць весни в Стародавньому Римі присвячувався мудрості довгожителів.


Немає коментарів:

Дописати коментар