ШЛЮ ВСІМ СВОЇ ЩИРІ ВІТАННЯ!!!
НАВЧАЄМОСЯ СЬОГОДНІ РАЗОМ З МАШЕЮ!
ДЯКУЮ СОФІЄЧЦІ ТА ОЛЕНЦІ ЗА ВИКОНАНУ ПЕРЕВІРНУ РОБОТУ З МОВИ! ТАК ТРИМАТИ.
ПОНЕДІЛОК 02.05.
РОЗПОЧНЕМО РОБОТУ З ВИХОВНОЇ ГОДИНИ ПРО БЕЗПЕЧНУ ПОВЕДІНКУ З ВИБУХОНЕБЕЗПЕЧНИМИ ПРЕДМЕТАМИ. БЕРЕЖІТЬ СВОЄ ЖИТТЯ, ТА ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ, ЩО ЗНАХОДЯТЬСЯ ПОРУЧ!!!
УВАЖНО ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО ТА ДОТРИМУЙСЯ ПЕВНИХ ПРАВИЛ!!!
Діти полюбляють грати в професії, зокрема в лікаря, лікуючи свою ляльку, ведмедика чи песика. А чи знаєте ви, любі діти, як надати першу допомогу при опіках, порізах ?
Розгляньте ситуації, які описані в підручнику на стор. 36. Спочатку припустіть, щоб ви робили в даній ситуації. Потім зверніться до порад, які вам пропонують.
"ВТІЛЮЄМО МРІЇ"
Прочитай уважно вірш "Як захочеш - буде все!" стор. 37.
Подумай, що потрібно для того, щоб твоя мрія здійснилася?
- Чому тато хлопчика не зробив годівничку?
- Виконай завдання 2 , зроби висновок, чи завжди "ХОЧУ"- те саме, що й "МОЖУ"?
- Чим відрізняється "ХОЧУ" та "МОЖУ"?
МАТЕМАТИКА
МАТЕМАТИЧНИЙ ДИКТАНТ
Запиши результати до зошита в рядочок через клітинку:
НОВА ТЕМА "Вивчаємо назви компонентів і результатів дій множення та ділення".
Уважно переглядай урок, слухай пояснення вчителя та виконуй завдання :
ПІДРУЧНИК СТОР, 110.
ВИВЧИ НАЗВИ КОМПОНЕНТІВ ДІЙ!
ЧИТАННЯ
Нова тема "Порівняння - образ"
ПОРІВНЯННЯ - зіставлення одного предмета або явища з іншим для того, щоб глибше розкрити, яскравіше змалювати його. Наприклад: ясний, мов сонечко; хатинка, мов маленькая дитинка.
"Українська писанка" А. Камінчук.
"Тільки мама" Володимир Лучук.
"На зеленому горбочку" Леся Українка.
СЛОВНИЧОК:
- лагідно - спокійно, тихо;
- на ходу - під час руху;
- притулилася - пригорнулася;
- стиха - неголосно;
- звеселило - порадувало.
Д/З - вірш "На зеленому горбочку" вивчити напам'ять.
АНГЛІЙСЬКА МОВА - дивись блог Іванчик О.А.
ІНФОРМАТИКА (І група)
"ПОШУК ЗОБРАЖЕНЬ В ІНТЕРНЕТІ".
Діти, ми з вами вже практично на уроці інфоматики вчилися шукати в інтернеті зображення та завантажувати їх собі на комп'ютер. Пригадайте як ми це робили і спробуйте зробити це практично.
Для цього уважно перегляньте відеоуроки:
Д/З - опрацюйте стор. 40 в підручнику ЯДС.
Немає коментарів:
Дописати коментар