пʼятницю, 20 травня 2022 р.

 Вітаю своїх діток, які постійно працюють. Хочу подякувати ще Арінці та Вадимчикові, за виконані і надіслані самостійні з мови, а також всім батькам, які надсилають дитячі роботи.
                            П'ЯТНИЦЯ 20.05.

ЯДС

"Предмети з недавнього минулого."

Підручник сторінка 58.

Уважно переглянь відео, ознайомся з предметами з минулого. Чи доводилося тобі бачити такі предмети? Де? В кого? Які предмети їх замінили зараз в теперішній час?


Тепер відкрий сторінку 58 підручника і ще раз розглянь предмети минулого. Чи доводилося тобі бачити такі предмети? Де? В кого?  Якщо уважно переглядав відео, то з легкістю назвеш,які предмети їх замінили зараз в теперішній час? Поміркуй, чому ми зараз не користуємося цими предметами.

"Людина вчиться у природи."

Д/З опрацюй ст. 60, дізнайся як з'явилася застібка - липучка (велкро).

Порівняй , чим схожі реп'ях та липучка (застібка).




МАТЕМАТИКА 

Розв'яжи задачу: 

Іринка читала 3 дні по 7 сторінок книжки і 2 дні по 6 сторінок. Скільки всього сторінок прочитала Іринка?
Працюй за планом:
1) - скільки сторінок прочитала Іринка за 3 дні;
2) - скільки сторінок прочитала Іринка за 2 дні;
3) скільки сторінок прочитала Іринка всього.

НОВА ТЕМА "Розв'язуємо складені задачі на різницеве порівняння."


Задачу №3 (2) можна спочатку розв'язувати по діях, а потім виразом, так буде більш зрозуміло.

С. - ?, по 5 кв. 2 букети - проста задача, яка розв'язується дією множення;

Н.- ?, по7 кв. 3 букети  - друга проста задача, яка роз'язується теж дією множення;  

На скільки більше використала квіток Надійка - третє запитання на різницеве порівняння, дія віднімання( ми вчили правило, щоб знайти на скільки одне число більше або менше від другого, нам потрібно від більшого числа відняти менше )

1) 5 * 2 = 10 (кв.) - використала Світлана;

2) 7 * 3 = 21 (кв.) - використала Надійка:

3) 21 - 10 = 11 (кв.) - більше використала Надійка.

А тепер складаємо вираз:

розглядаємо третю дію, ми віднімали від більшого числа 21,  отримали ми результат 21 в другій дії, а тому в виразі на перше місце ставимо другу дію 

7 * 3 - 5 *2, першу дію ставимо на друге місце, оскільки результат першої дії менший. Тому отримали вираз:

7 * 3 - 5 * 2 = 11(кв.)

Потім пишемо відповідь.

ЧИТАННЯ

"Як здійснити мрію? М Снаговський "Про пасажирський лайнер і паперовий літачок ".


ПРО МИХАЙЛА СНАГОВСЬКОГО, автора оповідання  "Про пасажирський лайнер та паперовий літачок".

Народився 1952 року на Луганщині. Закінчив філфак Харківського національного університуту імені В.Н. Каразіна. Член Національної Спілки Журналістів України. Лауреат Другого всеукраїнського конкурсу оригінальних радіоп’єс «Відродимо забутий жанр». Його п’єса «Мелодія для тата» була поставлена і неодноразово транслювалася по третій (радіоканал «Культура») і першій програмах Українського радіо. 
Крім п’єс, Микола Снаговський пише новели, оповідання, казки, твори інших жанрів. Вони друкувалися альманахах «Скіфія», "Нова проза", "Форум", збірниках казок для дітей, у різних періодичних виданнях, зокрема у журналах «Колосок», «Шкільний журнал», газетах «Сільські вісті», "Абетка для дітей".
Словничок:
- новела - невеликий розповідний художній твір;
- жанр - різновид твору;
- альманах -збірка літературних творів різних письменників;
- періодичні видання - газети, журнали.

Д/З - прочитати оповідання М. Снаговського, дати відповіді на запитання. Коротко перекажи зміст прочитаного.

Сторінки в підручнику 135 - 136.

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 

"Об'ємна аплікація "Весняна галявина".

Виконати роботу тобі допоможе відео. Ти можеш фантазувати і зробити роботу на свій смак. 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА



ГПД


Немає коментарів:

Дописати коментар