Хай дощ за вікном, а ти просто посміхнись! Веселих посмішок всім на весь день!!!
Природознавство стор. 159-161. "Степ", запитання та завдання до теми. В зошиті завдання до теми "Степ".
Математика стор.97 правило в рамочці, щоб знайти дріб від числа, потрібно число поділити на знаменник і помножити на чисельник. Щоб знайти 2/5 від 125, потрібно 125:5*2 =50.
4/6 від 54 , то 54 : 6 * 4 =36; 5/7 від 63, то 63 : 7 * 5 = 45.
Стор. 97 №4- 5/12 від хв. 1хв = 60 сек,то 60 сек : 12* 5= 25сек буде виходити іменоване число 3/6 від 1 доби, 1 доба=24 год, то 24 год : 6 * 3 =12 год. Стор.98 №6 (задача розв'язується за поданим вище правилом). №7, №8 (1-2 приклад по діях). Не забуваємо про зошити з ДПА. Вчорашня самостійна з математики ! ВИКОНАЙТЕ:Дембіцька, Нищик, Лавріненко, Музольф, Полєщук!!!Робота активна до 20.00
Українська мова стор.169- правило вивчити. Впр. 333. Перед виконанням вправи уважно переглянь відео.
Великий слон змайстрував для свого сина, малого слоника, велосипед.-Катайся, та не бешкетуй.
-Гаразд, - запевнив слоник і сів на велосипед. Ото втіха! Розженеться та й слухає, як вітер у вухах свище.Хрруп! - повалив молоде деревце. Гууп! - поперевертав чиїсь вулики. І хоч би що! -Ой лишенько! - зойкнула зайчиха й мало не з-під коліс вихопила своє дитя. -Розповім про все великому слонові. -Мовчіть! - сполошилася сойка. -Слоник мені вулики трощить, а я — мовчи? - розводить лапами пасічник ведмідь. -Нехай лишень попадеться мені — вуха повідкручую. -Вуха пвідкручую! - перекривила сойка. -Нетямущі. Та як собі знаєте. Ви мене не бачили, я вас чути не чула. Моє гніздечко скраю, я нічого не знаю. -Що тут трапилось? - надійшов до гурту їжачок-городник, що ніс відра з водою. -Ще від річки почув, як ви галасуєте. -Ох почує великий слон! - забідкалась сойка. -Слоник гасає, шкоду робить, - зітхаючи, поскаржилася їжачкові зайчиха. -Гасає, бо діла не має, - сказав їжак та й подріботів далі. Та раптом іззаду слоник штовхнув його своїм велосипедом. Їжачок покотив-ся вбік , а вода з відер вилилася на стежку. Велосипед занесло на пеньок, і сло- ник упав. -Лишенько! Хто смів заподіяти таке синочку великого слона? - замиготіла перед очима сойка. Та слоник відігнав її, зиркнув з-під набитого лоба на їжачка. -Я ненароком воду розлив... -Що ж, бери відра — і до річки. Тобі це не важко, - мовив їжак. -Краще я дістану бочку на колесах і причеплю до велосипеда, - відповів сло-ник. -Що?! Великий слон побачить — розгнівається, - залементувала сойка і по- летіла до великого слона. А той саме зарядку робив. Сойка заверещала здалеку: -Ох, бідолашний ваш синок!.. Великий слон бігом продерся крізь кущі і побачив слоника, який хоботом розбризкував воду на грядки. -Хто примусив тебе це робити? -Ніхто, я сам, - відповів слоник. -Це ж яка смачна морква вродить! А огірки! А капуста! -От, непосидючий! - засурмив радісно великий слон. - Ну, взявся, синку, то вже покажи, на що здатний. -Невже це той самий бешкетник? - здивувалась зайчиха. -Він, - ствердно кивнув ведмідь. -Гасав, поки діла не мав. -Так, так, - підтакнула зайчиха. -Як за діло взявся, то й розуму набрався. -Нічого не розумію. Анічогісінько! - скрикнула сойка і зникла десь. Тепер , мабуть, довгенько не заявлятиметься сюди. (345 слів) За Олександром Коваленко.
Пояснення щодо оцінок з літ читання за вчора: оцінки за роботу в учнівських читаночках з позакласного читання (рознесла в журнал) за березень місяць. В щоденнику висвітлилося за вчорашній день. Це не за тестування.
Немає коментарів:
Дописати коментар