ВСІМ ТЕПЛУ ПОСМІШКУ ДАРУЄ ВЕСЕЛА БДЖІЛКА!!! ВІТАЮ МОЇХ ЛЮБИХ ДІТОК. МАНДРУЄМО ДАЛІ ЧАРІВНИМИ ВУЛИЦЯМИ КРАЇНИ ЗНАНЬ! СЕРЕДА - 13.04.
ЯДС "ЧИТАЄМО МОНЕТИ ТА БАНКНОТИ"
стор. 13 підручника. Посилання:https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/2-klas-ja-doslidzhuju-svit-ischenko-2019-2.pdf
ТРІШКИ ПРИГАДАЄМО, відгадайте загадки:
Вирощується – в землі.
Відома в цілому світі.
І дуже часто на столі
Красується в мундирі.
Що копали з землі,
Смажили, варили?
Що в золі ми спекли,
Їли так хвалили?
Так, вірно це загадки про наш другий хліб - картоплю.
- Яка країна є батьківщиною картоплі?
- Скільки років тому наші предки стали садити картоплю?
- Які страви з картоплі ви знаєте?
- Скільки назв картоплі існує в Україні?
- І ще раз про монету "Копання картоплі".
Уважно переглянь відеоурок.
Опрацюй стор.13 підручника, досліди за схемою будову монети. Дай відповіді на запитання подані в підручнику.
Якщо зошит з вами, опрацюйте відповідну сторінку.
МАТЕМАТИКА
УСНИЙ РАХУНОК.
НОВА ТЕМА "Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа.
Досліджуємо величини." (Ст. 100.)
Посилання на підручник:https://shkola.in.ua/1262-matematika-2-klas-skvortsova-2019.html
План розв'язування задачі №3:
1. Скільки кілометрів пролетіла друга куля?
2. Скільки кілометрів пролетіли разом перша і друга кулі?
3. Яку відстань пролетіла третя куля?
УКРАЇНСЬКА МОВА
ТЕМА "Утворюю числівники".
Підручник стор. 102 - 103. Посилання на підручник: https://4book.org/uchebniki-ukraina/2-klas/ukrayinska-mova-ta-chitannya-2-klas-ponomarova-1-chastyna
Українська мова та читання (Пономарьова, Савченко) 2 клас
Каліграфічна хвилинка.
Каліграфічна хвилинка.
Шш ші ст шість шість шість
Де ев в'я ять дев'ять дев'ять дев'ять
-Пригадай, яку частину мови називаємо числівником.
А потім з Капітошкою відшукай числівники в словах:
Працюємо за підручником ст. 102.
Вправа 1.
Утворити з розсипних цеглинок числівники та записати їх до зошита.
Звукова схема найкоротшого слова.
Звукова схема найкоротшого слова.
П'ять -[- = о =]- 4 букви, 4 звуки, 1 склад.
Найдовше слово - дев'ять, поділіть на склади самостійно.
Вправа 3 - письмово.
До утворених числівників доберіть іменник, словосполучення записати.
НАПРИКЛАД. П'ять яблук, .... .
Вправу 4 виконуєте разом з Читалочкою.
Тринадцять, дванадцять, ....
Вправа 7 - прочитати числівники, зверніть увагу на правильний наголос в словах.
Вправа 8 - усно за завданням підручника.
Вправа9 - письмово.
Домашнє завдання: вправа 12.
АНГЛІЙСЬКА МОВА - дивись блог Іванчик О.А.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
А тепер ваша УЛЮБЛЕНА ФІЗХВИЛИНКА :
Немає коментарів:
Дописати коментар